Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Články a návody
Problémy s tiskem v případě nízkých teplot v zimním období – Jak postupovat
23.10.2020 Články
Problémy s tiskem v případě nízkých teplot v zimním období – Jak postupovat
Jakmile dojde k poklesu venkovních teplot v zimním období tak jeden z nejběžnějších problémů jsou výtisky špatné kvality : flekaté a s tmavými skvrnam... číst celé
Vypnutí aktualizací u tiskáren HP OfficeJet
23.10.2020 Návody
Vypnutí aktualizací u tiskáren HP OfficeJet
Pokud se rozhodnete vypnout aktualizace na tiskárnách HP OfficeJet můžete postupovat podle následujícího návodu. číst celé
Zaseknutý papír v tiskárně
08.06.2020 Návody
Zaseknutý papír v tiskárně
Uvíznutý papír v laserových a inkoustových tiskárnách může způsobit několik příčin, papír byl vložen šikmo nebo jej podavač natahuje šikmo, špatně př... číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Články a návody
  3. Návody
  4. Chyba B200 – Canon
05.06.2020
Návody

Chyba B200 – Canon

Jedná se o jedno z nejčastějších chybových hlášení inkoustových tiskáren Canon. Chyba B200 vám prostě z ničeho nic zastaví tiskárnu a to dokonce i uprostřed tisku a na displeji zobrazí chybové hlášení. Potíž je v tom, že po tomto hlášení již tiskárnu nezprovozníte!


Důvodem této chyby může být softwarové nastavení tiskárny od společnosti Canon nebo přehřátí tiskové hlavy.

Reklamace této závady má smysl pouze v případě, že je vaše tiskárna ještě v záruce. Tady ve většině případů vymění Canon vaši tiskárnu za novou. Pozor si však dejte na dobu platnosti vaší záruky. Pokud máte na platebním dokladu uvedenu firmu nebo IČO, je záruka na tiskárnu, dle obchodního zákoníku, pouze 12 měsíců. U privátního prodeje, dle občanského zákoníku, dva roky, případně delší.

Pokud je tedy vaše tiskárna mimo záruku, oprava nemá význam. Náklady by byly stejné nebo dokonce vyšší jako nákup nové tiskárny.

Z vlastní zkušenosti vám můžeme potvrdit, že tato chyba se velmi často objevuje jen několik týdnů po skončení záruční doby.

Pokud vás zajímají další informace, navštivte fóra v odkazech.

zive.cz/poradna/tiskarna-canon-a-chyba-b200

poradte.cz/pocitace-a-prislusenstvi/

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.


 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Všechny uvedené obchodní a produktové značky patří jejich právoplatným vlastníkům, zde jsou uvedeny pouze za účelem popisu.

Informace pro zákazníky

      Online platby:

      

Kde nás najdete

Brno - Palackého tř. 50
Provozní doba : Po - Pá : 9.00 - 17.00


Brno - Dlouhá 1
Provozní doba : Po - Pá : 9.30 - 17.30


Kladno - Komenského 3327
Provozní doba : Po - Pá : 9.00 - 12.00 / 13.00 - 17.30


Rajhrad - Masarykova 459
Provozní doba : Po - Pá : 7.30 - 12.00 / 12.30 - 16.30


Ústí nad Labem - Masarykova 43
Provozní doba : Po - Čt : 8.30 - 12.00 / 12.30 - 15.00 ; Pá : 8.30 - 13.00

Kontakty
Zákaznická podpora ACTIVEPRINT
Zákaznická podpora ACTIVEPRINT
(Po-Pá, 9-17 hod.)
Copyright 2020 © ActivePrint s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz