Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Články a návody
Problémy s tiskem v případě nízkých teplot v zimním období – Jak postupovat
23.10.2020 Články
Problémy s tiskem v případě nízkých teplot v zimním období – Jak postupovat
Jakmile dojde k poklesu venkovních teplot v zimním období tak jeden z nejběžnějších problémů jsou výtisky špatné kvality : flekaté a s tmavými skvrnam... číst celé
Vypnutí aktualizací u tiskáren HP OfficeJet
23.10.2020 Návody
Vypnutí aktualizací u tiskáren HP OfficeJet
Pokud se rozhodnete vypnout aktualizace na tiskárnách HP OfficeJet můžete postupovat podle následujícího návodu. číst celé
Zaseknutý papír v tiskárně
08.06.2020 Návody
Zaseknutý papír v tiskárně
Uvíznutý papír v laserových a inkoustových tiskárnách může způsobit několik příčin, papír byl vložen šikmo nebo jej podavač natahuje šikmo, špatně př... číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Články a návody
  3. Návody
  4. Odblokování tiskárny a vypnutí ukazatele hladiny inkoustu u tiskáren Canon
05.06.2020
Návody

Odblokování tiskárny a vypnutí ukazatele hladiny inkoustu u tiskáren Canon

Doplněné nebo renovované kazety u některých tiskáren Canon nezobrazují správnou hladinu inkoustu. Hladiny mohou být v rozmezí od úplně prázdné až po úplně plnou – nejedná se o skutečný stav náplně! Pokračujte v tisku.

VAROVÁNÍ 

Tento postup použijte výhradně u těchto typů tiskových kazet, které mají jako součást i tiskovou hlavu!

PG-37, PG-40, PG-50, PG-510, PG-512, PG-540, PG-545

CL-38, CL-41, CL-51, CL-511,CL-513, CL-541, CL-546

Pokud by došlo k vypnutí sledování hladiny inkoustu u kazet, které nemají jako součást tiskovou hlavu, po spotřebování inkoustu by byla externí tisková hlava nenávratně zničena!

V případě, že si nejste jisti, zavolejte nám, rádi vám poradíme.

V případě že se na monitoru počítače objeví hlášení o docházejícím inkoustu (viz. obrázek) nerušte tisk, ale stiskněte nebo podržte tlačítko podle instrukcí alespoň po dobu 5 sekund, dokud se tisk neobnoví.

U multifunkčních tiskáren Canon se obvykle jedná o tlačítko Storno (obr.), u ostatních tiskáren o tlačítko posuvu papíru.
Tím dojde k vypnutí detekce hladiny inkoustu pro tuto konkrétní kazetu, tiskárnu můžete dál normálně používat. Kazeta se bude nadále hlásit jako prázdná! Kazetu vyměňte za novou jakmile přestane tisknout.

Detekce hladiny bude vypnuta pouze pro tuto konkrétní náplň, tento postup je nutné opakovat pro černou i barevnou náplň zvlášť.

Po vložení nových originálních náplní Canon se funkce detekce hladiny inkoustu opět automaticky obnoví.

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.


 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Všechny uvedené obchodní a produktové značky patří jejich právoplatným vlastníkům, zde jsou uvedeny pouze za účelem popisu.

Informace pro zákazníky

      Online platby:

      

Kde nás najdete

Brno - Palackého tř. 50
Provozní doba : Po - Pá : 9.00 - 17.00


Brno - Dlouhá 1
Provozní doba : Po - Pá : 9.30 - 17.30


Kladno - Komenského 3327
Provozní doba : Po - Pá : 9.00 - 12.00 / 13.00 - 17.30


Rajhrad - Masarykova 459
Provozní doba : Po - Pá : 7.30 - 12.00 / 12.30 - 16.30


Ústí nad Labem - Masarykova 43
Provozní doba : Po - Čt : 8.30 - 12.00 / 12.30 - 15.00 ; Pá : 8.30 - 13.00

Kontakty
Zákaznická podpora ACTIVEPRINT
Zákaznická podpora ACTIVEPRINT
(Po-Pá, 9-17 hod.)
Copyright 2020 © ActivePrint s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz