Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Články a návody
Jak zjistit verzi firmware u tiskáren HP OfficeJet
26.10.2020 Návody
Jak zjistit verzi firmware u tiskáren HP OfficeJet
Potřebujete zjistit, jakou verzi firmware používá aktuálně vaše tiskárna? Poradíme vám číst celé
Problémy s tiskem v případě nízkých teplot v zimním období – Jak postupovat
23.10.2020 Články
Problémy s tiskem v případě nízkých teplot v zimním období – Jak postupovat
Jakmile dojde k poklesu venkovních teplot v zimním období tak jeden z nejběžnějších problémů jsou výtisky špatné kvality : flekaté a s tmavými skvrnam... číst celé
Vypnutí aktualizací u tiskáren HP OfficeJet
23.10.2020 Návody
Vypnutí aktualizací u tiskáren HP OfficeJet
Pokud se rozhodnete vypnout aktualizace na tiskárnách HP OfficeJet můžete postupovat podle následujícího návodu. číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Články a návody
  3. Články
  4. Problémy s tiskem v případě nízkých teplot v zimním období – Jak postupovat
23.10.2020
Články

Problémy s tiskem v případě nízkých teplot v zimním období – Jak postupovat

Jakmile dojde k poklesu venkovních teplot v zimním období tak jeden z nejběžnějších problémů jsou výtisky špatné kvality : flekaté a s tmavými skvrnami případně vynechaný tisk po celé ploše stránky.

Pokud jste vložili do tiskárny nový toner a vytištěné stránky vykazují tyto známky, tak první co vás napadne, že je vadný toner nebo hůře, že je rozbitá tiskárna.

Chlad je nepřítelem kvalitního tisku

Ve skutečnosti ale první věcí, kterou musíte udělat je, že zkontrolujete teplotu tonerové kazety.
Pokud byla ponechána v chladnu, např. v nevytápěném skladu, v automobilu nebo ve vozidle kurýrní služby, tak má prášek uvnitř tonerové kazety příliš nízkou teplotu a nemá tedy potřebné vlastnosti.

Kvalita tisku s tímto „studeným“ tonerem se může zdát doslova „katastrofická“ : skvrny, vybledlá místa, chybné barvy, to jsou některé z nejběžnějších projevů.

Jak se to dá vyřešit?

Řešení tohoto problému je naštěstí jednodušší než by se mohlo zdát : stačí pouze ponechat toner několik hodin při běžné pokojové teplotě cca 20°C. Můžete ho také po tuto dobu nechat vložený v tiskárně a počkat několik hodin než začnete tisknout.

Jedná se tedy o odstranitelnou závadu, vždy je možné obnovit správnou kvalitu tisku tím, že ponecháme toner nějakou dobu v teplém prostředí.

Pozor ovšem na skladování toneru, pokud tonerové kazety budou vystaveny velmi chladnému prostředí, tj. teplotám nižším než -10°C mohou se trvale poškodit. Stejně tak vystavení vysokým teplotám, tj. vyšším než +35°C může způsobit nevratné poškození tonerového prášku.

Pro dosažení nejlepších tiskových výsledků by měla být teplota prostředí, kde tiskárna pracuje, mezi +16°C až +25°C.

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.


 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Všechny uvedené obchodní a produktové značky patří jejich právoplatným vlastníkům, zde jsou uvedeny pouze za účelem popisu.

Informace pro zákazníky

      Online platby:

      

Kde nás najdete

Brno - Palackého tř. 50
Provozní doba : Po - Pá : 9.00 - 17.00


Brno - Dlouhá 1
Provozní doba : Po - Pá : 9.30 - 17.30


Kladno - Komenského 3327
Provozní doba : Po - Pá : 9.00 - 12.00 / 13.00 - 17.30


Rajhrad - Masarykova 459
Provozní doba : Po - Pá : 7.30 - 12.00 / 12.30 - 16.30


Ústí nad Labem - Masarykova 43
Provozní doba : Po - Čt : 8.30 - 12.00 / 12.30 - 15.00 ; Pá : 8.30 - 13.00

Kontakty
Zákaznická podpora ACTIVEPRINT
Zákaznická podpora ACTIVEPRINT
(Po-Pá, 9-17 hod.)
Copyright 2020 © ActivePrint s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz