Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Články a návody
Jak zjistit verzi firmware u tiskáren HP OfficeJet
26.10.2020 Návody
Jak zjistit verzi firmware u tiskáren HP OfficeJet
Potřebujete zjistit, jakou verzi firmware používá aktuálně vaše tiskárna? Poradíme vám číst celé
Problémy s tiskem v případě nízkých teplot v zimním období – Jak postupovat
23.10.2020 Články
Problémy s tiskem v případě nízkých teplot v zimním období – Jak postupovat
Jakmile dojde k poklesu venkovních teplot v zimním období tak jeden z nejběžnějších problémů jsou výtisky špatné kvality : flekaté a s tmavými skvrnam... číst celé
Vypnutí aktualizací u tiskáren HP OfficeJet
23.10.2020 Návody
Vypnutí aktualizací u tiskáren HP OfficeJet
Pokud se rozhodnete vypnout aktualizace na tiskárnách HP OfficeJet můžete postupovat podle následujícího návodu. číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Články a návody
  3. Návody
  4. Kontrola stavu tiskové hlavy inkoustových tiskáren
08.06.2020
Návody

Kontrola stavu tiskové hlavy inkoustových tiskáren

Inkoustové tiskárny vyžadují od svých majitelů o něco více servisní pozornosti než tiskárny laserové.

Nejjednodušším způsobem, díky kterému si vaše tisková hlava udrží dobrou kondici, je pravidelný tisk! Pokud jí dopřejete protisknout, alespoň jednou týdně všechny barvy, nehrozí její zaschnutí.

cl_kontrola_stavu_ink_hlava

Pokud je u vaší tiskárny tisková hlava součástí kazety, jako na obrázku vlevo, můžete nefunkční tiskovou kazetu vyměnit za novou a ihned dojde k obnovení kvality tisku. I v tomto případě, ale nejdříve vyzkoušejte čištění tiskové hlavy popsané níže.

Pokud má vaše tiskárna interní tiskovou hlavu, jako na obrázku vpravo, může zaschnutí tiskové hlavy způsobit podstatně větší problémy.

Je potřeba si uvědomit, že problém nekvalitního výtisku může být v mechanismu tiskárny, v dávkování inkoustu, samotné tiskové hlavě nebo elektronice tiskárny či kazety.

Důležité je tuto situaci nepodcenit a začít ihned jednat. Jak víme z praxe našeho servisu, problémy u inkoustových tiskáren se vždy jen zhoršují a mohou skončit i zničením tiskárny.

Rozumným prvním krokem je vytisknout si stránku – Kontrola trysek tiskové hlavy.

Jak na to, vám nejlépe poradí návod k obsluze pro vaši tiskárnu. Pokud má vaše tiskárna displej, najdete tuto funkci obvykle v menu – Nastavení nebo – Servis tiskárny. Pokud vaše tiskárna displej nemá, hledejte ji buď v ovládacím programu určeném pro tiskárnu nebo ve vlastnostech tiskárny, které zobrazíte kliknutím pravým tlačítkem myši nad ikonou tiskárny v – Ovládacích panelech systému.

Stav tiskových trysek je v pořádku.

Každý vynechaný řádek pole označuje nefunkční trysku.

Drobné nesrovnalosti, které zjistíte v tisku se dají vyřešit spuštěním Čištění tiskové hlavy. Název pro tuto operaci se může u jednotlivých výrobců lišit a opět vám nejlepe poradí návod k obsluze.

Upozornění:

Proces čištění vždy spotřebovává větší množství inkoustu, před spuštěním proto zkontrolujte stav náplní v tiskárně!

Pokud čištění nepomohlo ani po 2 až 3 cyklech, nechejte tiskárnu několik hodin odpočinout a zkuste to již jen jednou. Všechny inkousty jsou totiž na bázi vody a voda je jak známo sama rozpouštědlem. Proto se stav může zlepšit až po delší době. Pokud ani tentokrát neuspějete, obraťte se raději na náš servis nebo jiné servisní středisko.

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.


 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Všechny uvedené obchodní a produktové značky patří jejich právoplatným vlastníkům, zde jsou uvedeny pouze za účelem popisu.

Informace pro zákazníky

      Online platby:

      

Kde nás najdete

Brno - Palackého tř. 50
Provozní doba : Po - Pá : 9.00 - 17.00


Kladno - Komenského 3327
Provozní doba : Po - Pá : 9.00 - 12.00 / 13.00 - 16.30


Rajhrad - Masarykova 459
Provozní doba : Po - Pá : 7.30 - 12.00 / 12.30 - 16.30


Ústí nad Labem - Masarykova 43
Provozní doba : Po - Čt : 8.30 - 12.00 / 12.30 - 15.00 ; Pá : 8.30 - 13.00

Kontakty
Zákaznická podpora ACTIVEPRINT
Zákaznická podpora ACTIVEPRINT
(Po-Pá, 9-17 hod.)
Copyright 2022 © ActivePrint s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz